سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس عاشقانه جدید

 عشقولانه
گاهی پیامی ساده تو را به اوج میرساند ولی نمیتوانی پاسخش دهی!

عشقولانه
داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست

عشقولانه
کاش همیشه دزد گیر قلب ادمها روشن باشه تا با هر نگاه صدای دزدگیرشون یادشون بیاره یه نفر منتظرانهاست .به امید به صدا رد امدن دزدگیر ادمها اما فقط یه بار

عشقولانه
عاشقانه دوستت خواهم داشت بی انکه بخواهم دوستم داشته باشی و عاشقانه در غم تو خواهم مرد بدون انکه بخواهم در مرگم اشکی بریزی...

عشقولانه
دلم گرفته اسمون..نمیتونم گریه کنم..شکنجه میشم از خودم..نمیتونم شکوه کنم..انگاری کوه غصه ها..رو سینه ی من اومده..اخ داره باورم میشه..خنده به ما نیومده..دلم گرفته اسمون از خودم خسته ترم..تو روزگار بی کسی یه عمره که دربه درم...

عشقولانه
رابطه ی موسیقی با دین: خوشگلا باید برقصن: امر به معروف ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا: نهی از منکر آی خانوم کجا کجا؟: مبارزه با فساد اجتماعی یه ماچ دادو دمش گرم: اکرام ایتام نمره ی 20 کلاسو نمیخوام: ایثار تو محشری از همه سری: ذکر

عشقولانه
.عشق دلایل عشق را میفهمد 2.دل نشکن وجود ندارد،دلی نشکن 3.از خود در بایی ... در میابی که تنها نیستی

عشقولانه
بیشتر غصه های ما از قصه های خیالی ماست...

عشقولانه
زندگی باغی است که با عشق باقی است...

عشقولانه
عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست من مشکل تو هستم نیاز به بستی نیست

عشقولانه
با از دست دادن همه چیز ،همه چیز میشوی! پس تو همه چیز منی...

عشقولانه
آرزوها بذر هایی هستند که منتظرند در فصل خود جوانه بزنند...

عشقولانه
بر سنگ مزارم بنویسید آشفته دلی خفته در این خلوت خاموش،او زاده غم بود که از خاطر دوستان گشت فراموش

عشقولانه
بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم. نهایت هر چیزی همین 10 بود.از بابا بستنی که میخواستم 10تا میخواستم. مامانمو 10 تا دوست داشتم و خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود و خیلی قشنگ بود ولی حالا نمیدونم ته دنیا چقدره؟ نهایت دوست داشتن چندتاست؟ اما میخوام بگمدوستت دارم... میدونی چقدر؟ اندازه ی همون 10 تای بچگی...

عشقولانه
همیشه لبخند به لب داشته باش حتی وقتی ناراحتی! شاید کسی عاشق لبخند تو باشه...

عشقولانه
خدایا به فکرمان منطق به قلبمان آرامش به چشممان امنیت به روحمان پاکی به وجودمان آزادی به زندگیمان عشق دوستیمان تعهد به تعهدمان صداقت عطا فرما...

عشقولانه
تو ویترین زندگی به عروسکی که مال خودت نیست دل نبند چون وسوسه ش باعث میشه اونی رو که دوست داری از دست بدی

عشقولانه
در نهان به آنانی که دل می بندیم که دوستمان ندارند و در آشکار از آنانی که دوستمان دارند غافلیم، شاید این است دلیل تنهایی مان...

عشقولانه
سلام ازت یه سوال جنسی دارم! جنس دلت چیه که این همه مهربونی؟

عشقولانه
هیچ بارانی جای پای تو را از کوچه ی قلبم نخواهد شست...